Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009

Ελλήνων Χώρος

Η Ζωή έχει γίνει απαιτητική, ο Χρόνος "τρέχει" με ιλιγγιώδη ταχύτητα κι ας ξέρω ότι είναι στάσιμος. Δυστυχώς, έχω μπλεχτεί κι εγώ στα δίχτυα του σύγχρονου τρόπου δια(επι)βίωσης κι ας ξέρω ότι είναι δικό μου λάθος.
Έτσι, μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες, το ιστολόγιο μου, έμεινε ορφανό.

Πέρασαν πολλά από το μυαλό μου. Να το παρατήσω έτσι απλά, σαν αδέσποτο.
Μέχρι και να το στείλω στη λήθη, στο χρονοντούλαπο της προσωπικής μου ιστορίας.
Η καρδιά μου δεν άντεξε τις σκέψεις του ακρωτηριασμού.

Αποφάσισα, να το κρατήσω ζωντανό.
Έστειλα προσκλήσεις σε ιστολόγους να λάβουν κι αυτοί μια θέση μαζί μου. Ανθρώπους που θεωρώ ότι είναι Έλληνες. Φίλους που θα τιμήσουν τον Χώρο μου και θα με βοηθήσουν να τον κάνουμε Χώρο μας.

Το λέει το όνομα του. Ελλήνων Χώρος.

Θέλω να ευχαριστήσω
τον DenTriv
την Ρία
τον Νίκο
τον Διονύση Λαμπαδάριο
τον kυκεΩNing
τον Γιώργο Φακίτσα
και τον αγαπημένο μου φίλο Ιάσιο
που αποδέχτηκαν την πρόσκληση μου, που με εμπιστεύτηκαν
έτσι χωρίς ερωτήσεις, χωρίς να ξέρουν τίποτα, χωρίς προειδοποίηση.

Τους ευχαριστώ όπως και όλους όσους κάνουν σπίτι τους τον Ελλήνων Χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ελληνικά Ιστολόγια

Ενδιαφέροντα Blogs / Sites

ο Σκουπιδιάρης Πεντάεδρον  aw2
Αρχιπέλαγο ΥΣΕΕ Δωδεκάθεον Έλληνες Εθνικοί του Καναδά Πολυτονικό